tag:blogger.com,1999:blog-975023924282569345.post1013443202813281187..comments2016-06-13T12:26:02.539-07:00Comments on Triumph Spitfire MK III restauration: Motor klargjort til malingDybe Vintagehttp://www.blogger.com/profile/14578334498404282456noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-975023924282569345.post-50188175360689943872013-07-27T03:44:36.361-07:002013-07-27T03:44:36.361-07:00Glemte lige at skrive, at du kan gøre det ved at s...Glemte lige at skrive, at du kan gøre det ved at skrue sump af og løfte bagerste lejebro af (som man så også lige kan se tilstanden af).Jenshttps://www.blogger.com/profile/04367001798973123596noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-975023924282569345.post-62669351834626309182013-07-27T03:43:28.848-07:002013-07-27T03:43:28.848-07:00Har du haft motoren adskilt?
Du bør som minimum tj...Har du haft motoren adskilt?<br />Du bør som minimum tjekke trust-washers; dvs. de halvmåneformede glidelejer, der ligger bagerst på krumtap. Er de slidte, giver det for stor bevægelse i krumtap - og i værste fald kan de falde ned i sumpen. De fås i overstørrelser, og bemærk at billeder i BL's værkstedsmanual viser oliekanal i lejer vendt forkert (skal ind mod krumtap). Jenshttps://www.blogger.com/profile/04367001798973123596noreply@blogger.com