Arbejdet skrider fremad i fornuftigt tempo, og i Pinsen kom min far og jeg et godt stykke videre med undervognen.
Den står stadig på bukke, men nu med nye polyuretan bøsninger og nye rustfri bolte overalt.
Bremserne er godt på vej til at være færdigsamlet, der mangler kun nye kobberrør og et par fedtnipler til drejeledene. Så er der klar til at få de nymalede trådhjul monteret.
Jeg afventer en pakke fra England med nye links og polybøsninger til torsionstangen, plus brændstofsrør, kugleled og andre småting.
Men når pakken er er i hus, er der nok kun en god dags arbejde før undervognen er klar til at få lagt motoren i igen.
Det er alt i alt meget tilfredsstillende at vi trods alt er nået så vidt inden midsommer, og det giver den rette motivation til at pukle videre med karosseriet, så det kan komme til maleren inden sommerferien.
Som det ses på differentialet til venstre, var det ikke alle gamle bøsninger der forlod deres hjem siden 1969 frivilligt. Der måtte både skæres og files før de gamle gummi-metalastik bøsninger var væk.
Her mangler der ikke meget - blot montage af bremserør- og slanger samt håndbremsekabel og hjulet. :-)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar